En tjej- eller killhelg på en Lodge kanske?!

I veckan var jag på styrelsemöte i Skåne. Den här gången var vi på ett helt fantastisk lodge. Dessvärre reste jag fram och tillbaka samma dag för annars hade jag verkligen kunnat tänka mig att stanna en natt. Gaspari Lodge som ligger vid Flyinge går också att hyra, till ett rätt ok pris tycker jag. Jag ska själv ha kvar det i minnet för eventuella tjejhelger eller kompishelger framöver. På baksidan fanns ett spabad och vill man inte laga mat själv så låg Gastro Gaspari nästan vägg i vägg. Vill du se fler bilder så kan du ta en titt här.
Foto: Emmelie och Gaspari Lodge

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilket bra tips! Ser vansinnigt fint ut! Hoppas att du får en fin vecka!

2016-05-16 @ 17:28:19
URL: http://www.trendenser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin