1 års firande

De sista två veckorna har varit minst sagt hektiska. Närmare en vecka har tillbringats i Dalarna där jag har skidat TjejVasan och sambon har skidat Öppet Spår. Den lille har hunnit fylla 1 år. Tro det eller ej så har också ett år av mammaledighet gått mot sitt slut och jag har börjat  jobba igen. Ja, ni förstår att det inte har blivit så mycket bloggande den sista tiden. Men nu tänkte jag äntligen visa er lite bilder från kalaset från förra helgen!
Ballonger är en hit för en ettåring. För några ynka kronor köpte jag ballongpinnar så att ballongerna kunde stå upp. Perfekt om du inte vill lägga pengar på att fylla dom med helium. Jag skrev ut en etta på datorn som jag klippte ut och limmade på en ballong. 
Jag ställde flera ballonger i en vas. Jag gjorde också (för första gången) egna mums-mums. Kan verkligen rekommenderas för vilken hit! De blev riktigt goda och det var inte så svårt som jag trodde.
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Karin

Så fint med ballongen till ettåringen! Har tvillingar som blir ett i april - ska abs prova samma dekoration. :D Var köpte du ballongpinnarna?

Svar: Hej Karin!Jag köpte dom i en ballongbutik/maskeradbutik i Täby Centrum. Nu vet ju inte jag helt vart du bor, men jag tror också att det kan finnas hos ex Buttericks. Hoppas att du hittar det! //Emmelie
Emmelie Johansson

2016-03-21 @ 21:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin