Senaste-tiden-update

Den senaste tiden har det varit mycket på schemat. Utöver kalas, sommarmiddagar och gäster på besök så har jag avslutat mitt gamla jobb och börjat på min nya arbetsplats. Det är mycket att sätta sig in i och det har verkligen blivit att prioritera både tid och sovtimmar. Japp, tiden har inte helt räckt till och bloggen har blivit lidande. Nu är det uppryckning som gäller!
Jag har en mängd bilder i kameran som jag vill dela med mig av, men tyvärr har jag dåligt med minne på datorn och får endast över ett fåtal till hårddisken. Hur sparar ni era bilder? Några bra tips?
Tills jag lyckats få över bilderna så kommer en instagram-update från den senaste tiden. Detta har hänt: 
1. Under varma dagar så passar det perfekt med en kall islatte! 2. Årets första dopp -vid stugan. 3. Lunch på Järvsö Creperie 3. Härlig västgötaslätt 4. Smultron på strå som åt upp i ett naffs av minichefen 5. Vandring i alperna (i Österrike) 6. Fantastiskt boende i alperna 7. Minichefen på bröllop. Mycket spring i benen! 8. Blomma från mina (numera) gamla arbetskollegor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin