Adventskalendern

Idag har vi öppnat första paketet i årets adventskalender. Minichefen tyckte det var så roligt så han lyckades få tag på fler paket när vi vände ryggen till.
För fjärde året idag har jag och sambon också gjort en adventskalender. Vi har köpt 12 paket var för en maxsumma. Därefter får vi öppna paket varannan dag. Väldigt trevlig och rolig grej att göra även för vuxna. Minichefen, ja, han får 24 små minipaket. Inte helt lätt tycker jag att hitta bra paket till en liten summa. Några har fått russin och smoothie och några andra har fått bilar. En salig blandning helt enkelt!
Jag har skrivit ut etiketterna till alla paketen från nätet. Vill du använda samma som jag har använt i år så kan du hitta dom här (de på bilden) och de här.
Foto: Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin