Trendigt med färg, men vågar jag (du)?

Vårt hem är vitt. Ja, det är ingen underdrift för vi har inte en enda färgnyans på väggarna i vårt hem. Ibland kan jag sukta efter andra färger. Titta bara så snyggt det är med den mörkblå färgen mot allt det andra vita i den här lägeheten som är till salu hos Alvhem. Jag vet dock inte helt om jag vågar. Våra rum är inte heller så stora så slå på stort och måla om i en mörk färg tror jag skulle göra våra rum väldigt små. Men en nyans av ljusare grå i sovrummet kanske?! Vågar ni?!
Foto: Alvhem Mäkleri
 

Kommentarer
Postat av: FREEDOMtravel

i vårt förra hem hade vi massor av färg. Då hade vi lite slottsinspirerad sekelskiftesstil och väggarna gick i lejongult och andra varma toner. Nu bor vi i husbåt och har mest vita väggar, men vi har träpanel på nedre däck och en svartvit tapet i köket ;)

2016-08-18 @ 07:24:38
URL: http://www.freedomtravel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin