Trädgårdsfix

I veckan bestämde jag mig för att ta tag i vår altan och göra den lite mer "hemtrevlig". Jag har gått och funderat fram och tillbaka om jag skulle göra ett litet land, eventuellt så lite grönsaker och ha några kryddor. Men i veckan kom jag fram till att nej, jag ska köpa ett planteringsbord och istället ha kryddväxter i krukor ståendes på bordet. Det är en bra start för mig som inte är så bra med trädgård, land och växter. Om jag sedan vill utveckla det så kan jag göra det till nästa år!
Sagt och gjort, i fredags åkte jag och köpte ett planteringsbord och peppar peppar, så lyckades jag sätta ihop det när mini sov en eftermiddagslur.
Så här blev tillslut resultatet. Det blev verkligen en trevlig dekoration till altanen och en fin inramning.
Granngården hade just ni erbjudande på kryddor; 5 st för 100 kr. Fyndläge! Jag köpte fem stycken som jag satte i terrakottakrukor.
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

Jätteläckert :)

Svar: Tack!!
Emmelie Johansson

2015-05-10 @ 10:56:05
URL: http://ninnzan.se/
Postat av: http://xn--kksblandare-rfb.blogspot.se/

Jätte snyggt

2015-05-17 @ 20:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin