Midsommardukning

Snart (väldigt snart) är vi på väg till stugan för att fira midsommar. Än kan jag inte visa några dukningsbilder, men jag tänkte att jag kan köra en favorit i repris och visa dom från förra året. Kanske kan det ge lite inspiration till någon?!
Förra året tog jag in massa björk som jag band ihop till en lång orm och la i mitten på bordet. Väldigt enkelt, men ger en väldigt fin känsla på bordet. Med hjälp av en liten björkkvist gjorde jag också servettringar. Trevlig midsommar!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Super vackert!! Va duktig du är!

En härlig midsommar önskar jag dig!

2015-06-18 @ 18:50:17
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin