Snabbakade baugetter till frukost

Idag är den stora mannen i vårt hem ute och kör ett riktigt långpass på rullskidor. Han susade iväg redan innan jag och den lille hade vaknat, men när vi hade kommit upp ur sängen så satte jag faktiskt igång med ett brödbak. Det är ju trots allt lördag! Jag har haft ett recept på snabbakade baugetter som jag har velat prova ett tag och nu så blev det äntligen av. Receptet som du kan hitta här kan jag verkligen rekommendera. Jag tog i lite rågmjöl istället för bara vetemjöl. Sedan gick inte vår ugn till 275 grader så det blev helt enkelt på 250. Men det fungerade det med!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Men så smarrigt å vilka vackra bilder!!

ps - Du missar väl inte julkalendern inne på min blogg! Vinster för tiotusentals kronor!

2015-12-12 @ 10:49:17
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin