På mitt nattduksbord i jul

Varje sommar och jul brukar jag beställa en hög med böcker som jag sedan turboläser under min ledighet. Det är lika härligt varje år och jag kan, likt många andra, bli helt uppslukad i mina böcker. Även den här julen har jag beställt några böcker och jag håller tummar och tår för att chefen i huset ska låta mig läsa lite. Ja, vad ligger då på mitt nattduksbord i jul?
Jo, där ligger tre böcker jag velat läsa en lägre tid. Våga välja spår av Anna och Johan Olsson. Ja, det handlar om skidor och jag tänkte att detta skulle vara en bra "pepp" inför mitt kommande Vasalopp. Men, många förkylningar under det här året har gjort att Vasaloppet läggs på is så länge, men pepp det behöver man ju alltid! Vardagsmakt av Elaine Eksvärd ska jag bara läsa och det samma gäller Sälj! av Fredrik Eklund. Den sistnämnda har jag börjat med och jag lovar - man fastnar direkt. Hepp, vad ligger på ert nattduksbord?
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Katarina

Fina du! Så vackert! Där kan jag tänka mig att lägga mig på pläden och läsa.
Hoppas du får en fantastisk jul.

Många kramar om jag inte får chansen att säga det igen!

/Katarina

Svar: Åh, fina, fina du!!!!Stor varm julkram. Hoppas att ni får en fantastisk jul!!!
Stor bamsekram
Emmelie Johansson

2015-12-17 @ 19:32:25
URL: http://katarinaratcliffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin