Påskminnen

Det blev inte lätt att blogga under påsken för i stugan lyste verkligen all täckning med sin frånvaro den här påsken. Vi brukar ha lite täckning men den här gången fungerade inte ens telefonerna. Däför har jag samlat på mig en mängd påskbilder och här kommer nu ett litet axplock!
Framförallt har påsken bjudit på underbart väder och tro det eller ej (troligtvis) årets sista skidåkning. Jag måste ta det lite lugnt ett tag till efter att lillkillen kom så medan de andra har skidat har vi passat på att gå långa promenader och njutit av vädret. Underbart!
Innan påsk så drömde jag om våfflor i solen i en snöhög på altanen. Ok, det blev inte helt en snöhög, men det blev våfflor i solen. Det fungerar det med!
En touch av påsk på köksbordet i stugan. Jag plockade in några grenar och hängde i lite ägg och fjädrar.
Foto: Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin