Hej hå, redan september

Jag har faktiskt otroligt svårt att förstå att det redan är september. Mitt huvud vill på något sätt hålla sig kvar i värmen, solen och augusti. Men, jag har hört det ryktas om indiansommar så än är det kanske inte slut. *Yippi* Jag sitter just nu i soffan och tragglar ett föredrag jag ska hålla imorgon. Eller, jag ljuger, jag tragglar inte alls (även om jag borde). Jag sitter mer och känner att ögonen går i kors och att jag bara vill lägga huvudet på kudden. Jag tror helt enkelt att är man pigg så presterar man bättre. Hej sängen - här kommer jag! Natti-natti!
Foto: Hemnet

Kommentarer
Postat av: kerstin ehrenholm

Nej stoppa tiden, håller med det går lite för fort härlig med höst med förstås

2014-09-03 @ 07:48:24
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Småstadsfrun

I mitt huvud är det fortfarande, ja juli kanske? Hänger inte alls med och tycker det gått alldeles för fort!

2014-09-03 @ 09:12:04
URL: http://www.smastadsfrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin