På min önskelista

I sommar ska jag vara vääälidigt snäll för oj, vad fina saker som står uppskrivna på min önskelista. När man har flyttat och bott in sig ett tag börjar man inse vad man saknar, vad som behöver förändras eller i vissa fall "fyllas på". Jag har insett att vi är i behov av nya "passar-till-vilka-färger-och-vad-som-helst" assietter och skålar.  Jag har fått en liten hick-up på Iittalas Kastehelmi fat och skål. Naturliga, enkela, stilrena och snygga. Vi behöver få upp mer saker på väggarna och Londontavlan skulle gärna få pryda vår vägg i vardagsrummet. Jag är allergisk mot kaffebryggare i köket (kanske för att jag inte är någon stor kaffedrickare), men den här pressokannan från Eva Solo skulle jag gärna servera kaffe ur och den skulle nästan till och med kunna få stå framme på köksbänken. Vi har redan idag ett antal Timo glas från Design House Stockholm men vi behöver verkligen fler!! De passar både till varma och kalla drycker och är så där lagom stora. Sist men inte minst Kay Bojesen Sångfågel Lovebirds. Hur kan man inte vilja ha dom?!
 

Foto: Eget kollage med bilder från företagen ovan

Kommentarer
Postat av: Elena

Åh, vill också ha! :)

2014-05-29 @ 22:04:05
URL: http://komigenelena.blogg.se
Postat av: Elena

Åh, vill också ha! :)

2014-05-29 @ 22:04:05
URL: http://komigenelena.blogg.se
Postat av: Linda - Design Concept

Mycket fint på din önskelista! Iittalas Kastehelmi och Kay Bojesen-fåglarna skulle gärna få flytta hem till mig också:)

2014-05-30 @ 14:07:01
URL: http://blogg.designconcept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin