DIY Piffade sugrör

Nu när melodifestivalen har dragit igång igen tänkte jag tipsa om ett litet enkelt DIY som kan passa utmärkt till lördagarnas mellokvällar. Det är ett enkelt tips som självklart även passar vid andra tillfällen. Barnkalas kanske?!
Jag har använt mig utav presentpapper från Lagerhaus. Jag har klippt ut mustacherna i pappret. Vill du ha ett annat motiv kan du egentligen klippa ut precis vad som helst. Varför inte klippa ut något i en tidning till exempel?
Med dubbelhäftande tejp har jag sedan satt fast de urklippta bitarna på sugrör. Bara att servera i saften eller i en drink!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Magda

Vilken kul idé!

2014-02-04 @ 06:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin