En dimma av Jetlag

Det har varit lite tyst på bloggen de senaste dagarna vilket jag skyller på mitt jetlag. Efter hemkosten från vår Japanresa har jag varit mer eller mindre "däckad" de timmar jag inte har jobbat. Med handen på hjärtat så känns det faktiskt som jag har gått i total tidsförvirring i 10 dagar. Jag började få ordning på rytmen i Japan lagom till vi skulle åka hem och då blev det snurrigt igen. Jag skyller helt enkelt på att jag har blivit äldre för jag har aldrig tidigare riktigt känt av tidsomställningar. Så, för att visa vad jag känner för nu, så är det att gå och lägga mig! Jag har tvingat mig att vara vaken riktigt länge idag (allt för att jag inte ska vakna för tidigt). Så hepp, nu är det nattadags och som sovrumsinspiration bjuder jag på ett härligt sovrum från en lägenhet som är till salu i Göteborg.
Foto: Stadshem

Kommentarer
Postat av: kerstin ehrenholm

ja verkligen fint sovrum

2013-11-14 @ 07:42:26
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fräscht sovrum.

(jag svarar här med) jag är ute efter inspiration till främst vardagsrum och kök. För fjällstugan som mina föräldrar har i norra Dalarna. Fjäll med en lite modern touch. Kram

Svar: Jag ska se vad jag kan få till!! Kramar
Emmelie Johansson

2013-11-14 @ 22:00:25
Postat av: Jenny - Hemtrender

Ser ut som ni haft det fantastiskt i Japan! Det landet sstår högt på min lista:) hoppas du får ordning på din jetlag!

Kram
Jenny

2013-11-16 @ 21:19:13
URL: http://hemtrender.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin