Paketinslagning

Idag kan jag tänka mig att det är flera som sitter och slår in de sista julklapparna. För någon dag sedan visade jag lite paket som jag slog in och fotade på uppdrag av Lagerhaus. Man kan säga att det blev att slå två flugor i en smäll, för på så sätt fick jag också mina paket inslagna. Jag visade er i mitt förra inlägg hur man kan göra egna påsar. Påsarna går till exempel att använda till julgodis, men även till vanliga paket. Här nedan ser ni två paket som är inslagna med "påsar"
  
Jag har fått dilla på att klippa till små "slipsar" att sätta på paketen. Det är väldigt enkelt men jag tycker att det blir en fin dekoration. Nedan ser ni att jag har klippt till en lång "slips" i brunt papper som jag sedan har limmat fast på paketet. I änden har jag klippt till den likt en liten vimpel.
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Carro

Fint!!

2013-12-23 @ 11:31:41
URL: http://www.artbybrems.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin