Bada, bada

Jag älskar att bada badkar! Jag skulle nästan säga att jag är tok-förtjust i badkarsbadande! Trots det så har vi inget badkar i vår lägenhet, utan jag får helt enkelt nöja mig med en helt traditionell dusch. I veckan när jag var på utbildning så fick jag ett rum med badkar (som till och med hade utsikt över vattnet #dubbellyx) och när middagen var över och det var dags att gå och sova så kunde jag inte låta bli att tappa upp ett bad och hoppa i innan jag skulle krypa ner i sängen. Även om jag gillar att bada, så har jag inte tänkt på att man skulle kunna ha ett badkar utonhus. De här badbilderna tillhör ett hus som nu är ute till försäljning. Förutom en pool har ägarna till det här huset också ordnat en utomhus dusch och ett badkar utomhus. Ja, kanske det kanske!

Foto: Swedbank Fastighetsbyrån
Trackback
RSS 2.0
bloglovin