Borta bra, men hemma bäst

Efter 11 dagar på resande fot så har jag äntligen landat hemma igen. Och tro det eller ej, efter riktigt kallt och "inte-alls-så-roligt" sommarväder så sken solen upp och visade sig från sin bästa sida när vi körde in i Stockholm. Devisen "borta bra men hemma bäst" stämmer väldigt bra, för oj, så skönt det är att komma hem!
Eftersom jag har haft ett par riktigt hektiska dagar har jag inte alls haft möjligheten att uppdatera bloggen som jag skulle önskat. Men nu ska det självklart bli ändring på det! Vissa av er har börjat följa mig på Instagram och för er som inte har det, kan jag visa några bilder från den gångna veckan. Om du vill leta upp mig, så hittar du mig under emmeliejoh
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka underbara bakelser! Och bilden på dukningen gillade jag med;)

2012-07-17 @ 13:10:02
URL: http://Johannadekorerar.se
Postat av: dominic

Så tråkigt väder, kul att livade upp det med lite fina bilder :)

2012-07-17 @ 20:24:14
URL: http://youngadults.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin