Halloween

Halloween närmar sig och i och med det har jag märkt att allt fler tittar in på bloggen för att få tips och råd om halloween. Riktiga halloween inträffar den 31 oktober, vilket i år är på en måndag. Jag är ingen storfirare av halloween, men jag tycker ändå att det är lite roligt. Jag har också märkt att det är väldigt många som just är på jakt efter inspiration om Halloween. Därför tänkte jag ha en halloween vecka på bloggen. Varje dag den här veckan kommer det att komma ett nytt halloween inspirerat pyssel, tips eller dukning. Självklart kommer jag att blanda upp det med även andra inlägg, men bloggen kommer den här veckan att andas lite mer halloween. Hoppas att ni tycker om det och har ni några tips eller tycker jag ska skriva om något speciellt så lämna gärna en liten kommentar här, eller lägg mig ett litet mail (designtjejen(at)hotmail.com).
Foto: Hgtv

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Här firar vi Halloweeen med råge, vi skall ha fest den 31/10

2011-10-17 @ 18:28:29
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Johanna

aldrig fel med tips, funderar på pumpa i år, men vet inte ens hur man gör en sådan där som på bilden haha :)

2011-10-17 @ 19:42:45
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny - Hemtrender

Hej,



Javisst, var No.5 fina! Vore jätte kul och träffa dig på en bloggträff i framtiden, det hoppas jag blir av en dag! Kram på dig och keep up the good work, du är väldigt inspirerande!=)



Kram Jenny

2011-10-17 @ 20:45:51
URL: http://hemtrender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin