En riktig nyhet

Visste ni att i morse så lanserades inte endast en nyhet här på bloggen utan även en helt ny "internet-idé". Lagerhaus har tillsammans med byrån Prime arbetat fram det här projektet där vi (6 st bloggare från norr till söder) har fått möjligheten att handplocka fem favoriter ur Lagerhaus sortiment. Mina favoriter hittar ni nu i min webbshop. Projektet pågår under en begränsad tid och beräknat slutdatum är sista juni. Så hittar du en favorit - skynda och fynda!
Jag vet faktiskt (med lite efterforskning) att just ugglan som ni hittar i min webbshop har varit en riktigt eftertraktad produkt och jag har till och med hört att den är slut på vissa ställen... så har du varit på jakt på en så kanske din chans att få tag på en är just här!

När jag valde produkterna så valde jag sådana som jag verkligen föll för, men även sådana som jag såg att jag kunde pyssla och göra något med. Därför kommer jag att bjuda på mycket inspiration framöver! Har du kanske själv några idéer på vad jag kan göra, så släng mig ett mail vetja!

De andra bloggarna i projektet är Linneas skafferi, Inspirera Mera, Inspiration och Design, Ellas Inspiration och Sockerrus



Foto: Printscreen Lagerhaus hemsida


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att det är ett jättespännande och roligt projekt! :-) Det ska bli så kul att klicka runt hos er sex och se vilka godbitar ni valt ut. Kram Anna

2011-05-05 @ 21:43:28
URL: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin