World Hotels

Med tanke på mitt förra inlägg om hotell så har jag nu i kväll checkat in på hotell Gothia i Göteborg. Jag har jobb som ligger framför mig hela helgen så jag kommer att stanna här i några dagar. Eftersom jag är född och uppvuxen strax utanför Göteborg så känns det alltid lite knepigt att åka hit bo på hotell. Gothia Towers är ett av nordens största hotell och har över 700(!) rum. Har ni inte varit uppe i ett av tornens barer, Heaven 23 (23:e våningen) så kan jag verkligen rekommendera ett besök, framförallt för den underbara utsikten (och deras räksmörgåsar). Hotellet består utav två torn varav ett är helt nyrenoverat. Men tyvärr har inte jag hamnat i det nyrenoverade tornet men jag ska nog ta en titt hos någon av mina kollegor som sa att rummen där var helt fantastiska. Nu ska jag krypa till kojs och önska er en god natt!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Susanne [Snusans inredningsblogg]

Ja utsikten där är fantastisk. Tyvärr missade jag räksmörgåsen men det blir säkert fler besök. Perfekt hotell när man ska på Liseberg om inte annat. :)

2011-02-23 @ 23:27:28
URL: http://inredningsbloggen.wordpress.com
Postat av: Emilia

Visa lite fotografier fr baren om du har tid. Har aldrig varit uppe i tornen.

2011-02-24 @ 07:12:42
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Proforma

Deras räkmackor går inte av för hackor, det kan jag intyga! Går t.o.m. att köpa med sig hem!

Kram

2011-02-25 @ 00:14:10
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin