6 december - dagens tävling i julkalendern

I lucka nummer 6 har ni möjlighet att vinna två presenter från Isa Form.
Isa Form är en formbutik som drivs av formgivaren och illustratören Isabelle Norman Sällström. Här hittar man en mängd unika personliga grafiska tryck för både barnrum och vardagsrum. Här finns också andra unika produkter som en Familjekalender och pedagogiska Bildfickor vilka ni kan vinna i dagens lucka. Lycka till!

Dagens tävlingsfråga:
1. Vilken är din favoritprodukt hos Isa Form?
2. Om du vann en bildficka, vart skulle den då hänga? (Om du inte du ska ha den sjlva, kanske den ska hänga hos någon vän, syskon etc?)

Tävlingen är nu avslutad. Stort grattis till Anette Lindblad som blev dagens vinnare!
Du har möjlighet att vinna en Familjekalender och Bildficka från Isa Form värde ca: 604,- Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Tävlingen pågår till 7/12 kl. 7.00.

Kommentarer
Postat av: Mia

Min favorit hos Isa är utan tvekan Parvel, men jag älskar alla hennes tryck! :)



En Prylficka skulle få hänga över minstingens lilla hörna i hallen, ovanför hans lilla mickispis. Där skulle den göra sig bra tills den dan han får ett eget rum kommer :)

2011-12-06 @ 08:01:41
Postat av: Petra

Hej! Om jag har turen att vinna så skulle jag ge bildfickan till mitt brors barn Lina. Den skulle hon få i dop present.

2011-12-06 @ 08:04:56
Postat av: Anette

Min favorit är tavlann med hela familjen, där man själv väljer hvuden och skriver Här bor x,x och x. Vår katt fick också vara med:-)

Bildfickan skulle jag ge till min lillasyster som fått en son, graviditeten och början på prinsens liv var riktigt besvärlig med komplikationer men nu mår han bra och skulle behöva en fin bildficka som lyser upp hans barnrum och påminner om moster (mig) som bor alldeles för långt borta!

2011-12-06 @ 08:06:28
Postat av: Anette

glömde mailadressen till mitt inlägg ovan.

2011-12-06 @ 08:07:06
Postat av: Petra

Glömde visst att skriva att mitt favorit tryck är Tea is a cup of life.

2011-12-06 @ 08:12:34
Postat av: Lina Cronier

Jag hade hängt den i sonens lekrum :)

Djungelnatt ärmin favorit!

2011-12-06 @ 08:14:55
URL: http://blejbo.posterous.com
Postat av: Lina Johansson

MIn favorit produkt är utan tvekan "DU" http://www.isa.nu/shop/du-p-294.html

Den säger ju allt..



Bild fickan hade fått hänga i min dotters blivande rum :)

2011-12-06 @ 08:23:26
URL: http://liiinaj.blogspot.com
Postat av: Ann

Min favorit av Isa är bildfickan med skogsmotiv. Färgerna är härliga och roligt med olika små motiv. Den skulle få hänga i mitt barns rum som just nu ligger i min mage och väntar på att få komma ut här i juletid.

2011-12-06 @ 08:24:37
Postat av: Nadia Walaf

1. Favoritprodukten är djungelfickan.

2. En bildficka skulle helt klart hamna på sonens rum.

2011-12-06 @ 08:27:42
Postat av: linda andersson

Åh, jag älskar många av motiven hos isa form. Det är svårt att välja... men för tillfället är nog "you make me happy" favoriten.



Skulle jag vinna hamnar bildfickorna i lillebrors lilla blåa sovrum. Hans rum är inte inrett riktigt än, men något från isa form ska upp på väggen där!

2011-12-06 @ 08:30:50
URL: http://www.ljusglimt.se
Postat av: Maria

1. Min favorit är huller om buller. Skulle passa perfekt nu när vi utökat familjen med en ny familjemedlem :).

2. Bildfickan skulle jag hänga upp vid skötbordet så Märta har något färgglatt att titta på då vi byter blöja!

2011-12-06 @ 08:33:39
Postat av: Anna

Min favorit är

Familjekalendern, för den är både snygg och praktisk!

Jag skulle hänga bildfickan i mina tvillingpojkars alldeles nya lekrum!!

2011-12-06 @ 08:44:21
Postat av: Linda Clarin

Kalendern är min absoluta favorit! Familjelivet blir både roligare, snyggare och mer organiserat.

Bildfickan skulle hamna i lill-killen Måns rum – Dinosaurier, hajar och bilder på släktingar skulle få samsas där, i en härlig blandning!

2011-12-06 @ 08:44:44
Postat av: Sofia

Min favorit är "Till dig" för att jag tycker tt den så fint illustrerar groende kärlek!



Om jag vinner skulle bildfickan "sagofickan" få pryda min yngsta dotters rum som tyvärr inte har blivit priorierat. Hon har mest fått ärvda och befintliga prylar och möbler.

2011-12-06 @ 08:50:56
Postat av: Amanda

1. Jag gillar trycket stolt väldigt mycket. Vem skulle inte bli glad för det? =)



2. Fickan skulle nog få hänga i storebrors rum för han skulle aldrig gå med på att lillasyster fick den =)

2011-12-06 @ 08:53:54
Postat av: Anna f

Min, eller egentligen mina, favoriter är trycket årstider, som fanns förut. Fina bilder med en rad som beskriver varje årstid, så fint!



Om jag vann bildfickan, skulle den få ta plats i någon av mina tre barns rum. Vi skulle nog få lotta för att inte skapa osämja så här i juletid! :)

2011-12-06 @ 08:54:17
Postat av: Anette

Hej! Min favoritprodukt av Isa är faktiskt almanackan, ett nytt fint tryck varje månad =) Har faktiskt missat att beställa en för nästa år... Så jag håller tummarna. Bildfickan skulle hänga i min lilla sons "hörna" i köket.

2011-12-06 @ 08:54:57
Postat av: Karin

Jag har så många favoriter hos isa form men good together och you make me happy är två godingar. jag är så imponerad av denna driftiga tjej! Och självklart skulle bildfickan sitta i min dotters gröna rum :)

2011-12-06 @ 08:57:36
Postat av: Sandra

Min favorit är "Det nya livet", den säger mycket om kärleken i en familj.



En bildficka skulle platsa fint i våra barns blivande lekrum!

2011-12-06 @ 08:58:46
Postat av: Jonna

1. Mina favoriter är just bildfickorna, speciellt den med sagotema, den är ljuvlig och färgerna är så vackra! 2. Om jag vinner ska bildfickan hänga i min sons rum, han blir snart 4 månader och vi har börjat spana på grejer som han ska få i sitt aldelles egna rum och då är bildfickan given :)

2011-12-06 @ 09:03:10
URL: http://enjonna.blogg.se/
Postat av: Min favorit är "Djungelns ABC"

2011-12-06 @ 09:10:11
Postat av: Johanna

Min favorit är Djungelns ABC.

Om jag vann skulle bildfickan hänga på äldste sonens rum, hade passat superbra! :)

2011-12-06 @ 09:12:27
Postat av: Cecilia

1. Bildfickorna är en av mina favoriter (har många!) det är en sån enkel grej, men så snygg och även lärorik. Sen att det går att byta ut korten gör ju den väldigt variationsrik.

2. Jag skulle ge skogsfickan till min son i ettårspresent och hänga den i närheten av hans säng. Sen skulle vi berätta sagor om alla djuren vaje kväll.

2011-12-06 @ 09:12:34
Postat av: Lena M

Min favvo är Zoobussen, som skulle passa i min sons nya/egna rum



Bildfickan skulle hänga i min sons rum!

2011-12-06 @ 09:32:23
Postat av: Bokmalen

En av mina alla favoriter är nog "klädlinan".

Bildfickan ger jag i julklapp till våra vänners son.

2011-12-06 @ 09:38:33
URL: http://bokmalensvardag.wordpress.com
Postat av: Johanna Svensson

1. Bland favoriterna skulle jag säga motivet Huller om Buller



2. Bildfickorna skulle sitta inne i sonens rum, skogsfickan skulle passa som perfekt.

2011-12-06 @ 09:49:02
URL: http://www.grafiskauttryck.se
Postat av: Zara

Min favorit är "Beware of the kids"

Bildfickan kommer jag ge till min syster som väntar sitt första barn.

2011-12-06 @ 09:50:09
Postat av: Carola

Min favoritprodukt är just bildfickan eftersom man inte tröttnar på motiven i första taget.



Om jag vann skulle min älskade dotter få bildfickan. Hon har nyss fått en lillasyster och i samband med det fick hon ett eget rum, men det är tomt och relativt oinrett än så länge så en bildficka skulle verkligen göra rummet mysigare och mer färgglatt. Dessutom skulle det muntra upp henne att få en present - annars är det ju mest lillasyster som får presenter numera, av alla släktingar som kommer för att titta på henne.

2011-12-06 @ 09:53:58
Postat av: Anna Vattenkanna

1.Jag tycker om nästan alla av Isas forms olika tryck - speciellt Blom

2. om jag vann en bildficka skulle något av mina kusinbarn bli glad!



Postat av: 1. Jag älskar "Familjen", den hänger i mitt vardagsrum och förgyller min dag varje dag.

2011-12-06 @ 10:11:28
Postat av: Malin

1. Jag älskar "famijen", påminner mig om mina älsklingar var gång jag tittar på den.

2. Bildfickan skulle jag hänga i dotterns rum, en treåring som just har börjat intressera sig för bokstäver och ord.

2011-12-06 @ 10:15:38
Postat av: Gunilla

Min största favorit är 'Älskade lillfis'. Min dotter fick den på sitt dop och jag läser och njuter varje gång jag går in på hennes rum. Den är så klockren!



Om jag vinner skulle jag vilja ge fickan till min brors såååå efterlängtade barn som nu är på g!

2011-12-06 @ 10:19:58
Postat av: Annica

Jag har många favoriter hos Isa, men den som toppar listan är "Aim for the sky".



Om jag fick möjlighet skulle jag ge bildfickan skulle jag ge den till min son som nyss fyllt tre månader. Den skulle passa finfint på hans nya rum. :D

2011-12-06 @ 10:26:27
Postat av: Maria

En av favoriterna är tavlan Parvel som båda mina barn fått i doppresent.



Om jag skulle vara den lyckliga vinnaren så skulle bildfickan hänga i min 2-åriga sons rum. Just nu är han väldigt nyfiken på djur så det skulle vara perfekt!

2011-12-06 @ 10:38:13
URL: http://marrewestman.blogspot.com
Postat av: Ida

1, Jag gillar verkligen dom söta ugglorna o fåglarna i "fågelträdet"

2, Den skulle få hänga i barnens lekrum! =)

2011-12-06 @ 10:53:52
Postat av: Carina - inspirera

Jag vill gärna vara med!

1. Min absoluta favorit är: "Good togheter"

2. Bildfickan skulle jag med varm hand överräcka till mitt kommande brorsbarn...

Hoppas på tur!

Kramen.

2011-12-06 @ 11:07:22
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Linda

Isa form har många fina motiv men min absoluta favorit är tandfamiljen. Love it! Om jag hade turen att vinna skulle jag ge vinsten till min brorsdotter, Elsa. Hon skulle ha den på sitt rum intill Zoobussen som jag gett henne tidigare.

2011-12-06 @ 11:08:13
Postat av: Walle

Dripp är favoriten, men det finns många snygga. Dripp grå pryder nu sin plats i vårt nyrenoverade trapphus.



Bildfickan skulle så klart hänga i yngste sonens rum, vid sängen dr han pillat bort lite tapet och täcka över de fula märkena i väntan på ny färg/tapet.

2011-12-06 @ 11:40:39
Postat av: Hanna

Om jag skulle få välja favoriten till hemmet så tar jag Pear men till barnrummet gillar jag parvel som jag också har en av... Bildfickorna har jag varit på väg att beställa och om jag vann skulle den få ta plats på väggen vid myshörnan i dotterns rum. Hoppas på tur! Kram

2011-12-06 @ 12:04:06
URL: http://inredamedmera.blogg.se/
Postat av: Hanna Tjörnhed

Jag gillar love Apple! Det trycket är jättefint! Har varit sugen ett bra tag på en bildficka, de är så fina. Vi ska snart flytta och det hade passat så fint med en bildficka i nya lekrummet.

2011-12-06 @ 12:20:51
URL: http://pannkakstartan.blogspot.com
Postat av: dalkullan

huller om buller tavlan är favoriten :)



Bildfickan skulle hänga i min sons rum tills han lärde sif orden, sedan när lillskruttan i magen kommer ut så får hon sedan ärva den :)



Toppen!!



DAlkullan

2011-12-06 @ 13:16:35
URL: http://dalarum.blogg.se/
Postat av: Nicole

Mitt favorittryck är "you make me happy". :)

Om jag vann bildfickan så skulle jag ge den till min kusins son (1 år och 9 månader) så att han skulle kunna ha den i sitt rum. Då får han något fint att titta på och kan lära sig en hel del. :)

2011-12-06 @ 13:27:21
URL: http://nordengrim.blogg.se/
Postat av: Postadress Torslanda

Min favorit är You make me happy. Har köpt den i present till min syster - så fin!

Om jag skulle ha turen att vinna denna skulle jag ge den i julklapp till en liten tjej som bor nära oss. Hennes mamma har lite svårt att komma igång med inredningen på barnrummet. Den här skulle ge henne en bra push framåt och vara så fin på lilltjejens rum.

2011-12-06 @ 13:57:28
URL: http://www.postadresstorslanda.blogspot.com
Postat av: Cilla

1. Klädlinan (http://www.isa.nu/shop/klaedlinan-p-51.html)! Hur mycket finare vore inte tvättstugan med denna tjusiga poster från Isa Form? Kanske vore t.o.m. strykningen roligare..!



2. Om jag vann skulle bildfickan sättas upp i min dotters rum när det är klart. :)

2011-12-06 @ 14:47:49
URL: http://juniflickorna.blogg.se/
Postat av: Mickan

1. Barntrycket "Slottet på kullen" är min favorit.

2. Jag skulle hänga den i min kommande bebis barnrum. :-) Både rolig och fin att titta på, samt kul läromedel när bebis börjar prata.

2011-12-06 @ 15:07:19
URL: http://angel-like.com
Postat av: Maria =)

1) Slottet på kullen

2) På mitt jobb vid mitt skrivbord! -Blir glad av den =)

2011-12-06 @ 15:10:08
Postat av: Malin

Min favorit är just familjekalendern för att den är så snygg och praktisk. Bildfickan skulle jag hänga i det nya lekrummet som sonen kommer få i julklapp i ett charmigt gammalt föråd med snedtak från 1912. Och jag har adress i Sverige så jag hoppas jag får vara med och tävla ;)

2011-12-06 @ 15:14:43
URL: http://reykjavikfragments.blogspot.com/
Postat av: Martina

1. Favoriten just nu är 'You make me happy'

2. djungelfickan skulle få pryda sonens ny renoverade vägg

2011-12-06 @ 15:39:42
Postat av: Sofia

Min favorit är "det här är xx och yy, syskons bus" vet inte om den finns kvar, men det är min favorit genom åren. Man riktigt ser hur buset lyser i barnens ögon. Sen ser ju barnen "precis" ut som mina busfrön

Om jag vann, så skulle jag hänga den på jobbet. Men inte med alla bilder på en gång. Skulle fylla på lite då och då. Jobbar på ett ställe med nästan bara gubbar. De skulle behöva nått roligt och oväntat att lysa upp deras dag.

2011-12-06 @ 15:45:15
Postat av: Birgit

Hej

1) Tryck / Jul /Vinterstad (med rött)

2) I mitt nymålade vardagsrum

2011-12-06 @ 15:47:00
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

1. Mitt favorit tryck är Tea is a cup of life.

2. I vardagsrummet ovanför soffan

2011-12-06 @ 16:56:46
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Kristin Karlsson

Hej!

1. Mitt favorittryck är Apple of my eye, så himla fin fras och bild!

2. Den skulle få hänga i min sons lilla hörna i vårt sovrum, för att motivera till alla de storverk han dagligen gör i mina ögon, bara genom att leka och finnas till :)

2011-12-06 @ 17:05:57
Postat av: Elin Edvardsson

Hej!

1. Isabelle gör så fina saker så det är svårt att välja. Men min absoluta favorit är "You make me happy"

2. Om jag vann, skulle bildfickan hänga hemma hos mitt fadderbarn Nellie.

Nu håller jag tummarna!

2011-12-06 @ 18:02:38
Postat av: Mari

min favoritprodukt blev Djungelkrabat (http://www.isa.nu/shop/djungelkrabat-p-3.html).



om jag vann skulle bildfikan få hänga i köket. så alla ser den. skulle bli så fint.

2011-12-06 @ 18:20:57
URL: http://mixan.blogg.se/
Postat av: Trillingnöten

1. Jag gillar Bokstavstavlan bäst http://www.isa.nu/shop/images/skojabc_mini.jpg

2. Om jag vann skulle bildfickan på hänga i min dotters rum :) Kalendern får hedersplats i köket!

2011-12-06 @ 18:45:05
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Postat av: HANNA STJERNBERG

1. Mitt favorittryck är nog tekoppen med text (eftersom jag älskar te). Steilren och helt enkelt klockren.



2. Om jag vann bildfickan skulle den få hänga i mina pojkars rum, kanske på väggen bredvid barnens nya våningssäng.



MVH Hanna

2011-12-06 @ 18:53:03
URL: http://hannastjernberg.blogspot.com
Postat av: liselotte

Är gärna med och tävlar

1 Favorit är faktiskt Familjekalendern

2 Den skulle få hänga i mitt barnbarns nya rum

2011-12-06 @ 18:53:45
URL: http://liselottess.blogspot.com
Postat av: Maria

Jag ÄLSKAR Isabelles tryck! Jag har några av hennes alser redan, men skulle GÄRNA ha fler, många fler.

1. Det tryck jag helst skulle vilja ha är Tandfamiljen

2. Om jag skulle ha den stora turen att vinna en bildficka, skulle den få hänga i vår nyinredda gillestuga. Där skulle det verkligen behöva vara lite härlig färg på väggen.



/Maria

2011-12-06 @ 19:13:25
Postat av: Anna S

Å jag bara älskar Älskade lillfis, underbar!



Jag skulle hänga den ovanför sonens säng. Perfekta samtalsbilder som kan bli jättespännande sagor :)

2011-12-06 @ 20:02:22
Postat av: Sabina

1. Min favorit är faktiskt bildfickan som heter "Skogsfickan".

2. Om jag vann en bildficka så skulle jag förmodligen hänga den i väntrummet på den mottagning på sjukhuset som jag jobbar på. Tror att barnen där skulle uppskatta det medan de väntar.

2011-12-06 @ 20:13:57
URL: http://sabinasfoto.wordpress.com/
Postat av: Åsa

1. Min favorit är Familjekalendern!



2. Jag skulle hänga bildfickan i min älskade lilla guddotters/systerdotters rum.

2011-12-06 @ 20:30:01
Postat av: Susanne L G

1. Min favorit är utan tvekan familjekalendern. :)



2. Bildfickan skulle jag hänga i min systersdottersrum, det skulle hon bli glad för.

Lite färgglada bilder, mår man alltid bra av.

2011-12-06 @ 20:53:47
Postat av: Anna E

Min favorit är familjekalndern - det är så kul för en designörd att hitta nåt så praktiskt som är snyggt! Inga svenska landskapsblommor eller lustiga tecknade serier på min vägg!



Om jag vann bildfickan skulle den bli en perfekt julklapp till släktens minsting Lukas som är ett år nu.



Anna

2011-12-06 @ 21:16:56
Postat av: Frida

1. Min senaste favorit är just Familjekalendern. Vilken lyx att få ett nytt härligt motiv att bli glad av varje månad!! Och väldigt praktisk när man är många i familjen och ska hålla reda på alla tider...



2. Bildfickan skulle få hänga i tvååriga sonens rum. Långt ner på väggen så att han kan peka och säga alla ord. Språket börjar komma igång nu så det skulle vara en perfekt present till honom! Fast storasyster blir nog avis ;)

2011-12-06 @ 21:17:45
Postat av: Lina

1. "You make me happy" är favoriten.

2. Jag skulle hänga den i barnrummet.

2011-12-06 @ 21:30:26
URL: http://linasliviord.blogspot.com
Postat av: Lina

1. Jag har så många favorittryck som blivit presenter under årens gång. Men det som fortsätter att komma hem till mig är faktiskt Familjekalendern. Till och med sambon lägger märke till den ;)



2. Bildfickan skulle få hänga i barnens stökiga lek- och sovrum. Det är redan nu en färgkavalkad där inne så den skulle passa fint.

2011-12-06 @ 21:38:05
Postat av: marty

jag gillar trycket pear!!!! skogsfickan skulle en liten tvååring få i julklapp. så i värnamo skulle den få bo..

2011-12-06 @ 21:45:47
Postat av: Elwira76

1. Familjekalendern är en favorit som inte än finns i vårt hem, skulle verkligen göra mycket för att hålla ordning på vår familj :o)



2. Bildfickan skulle få bo hos min minste son, han hade uppskattat att få en sådan till sitt rum.



2011-12-06 @ 22:13:44
Postat av: Elwira76

1. Familjekalendern är en favorit som inte än finns i vårt hem, skulle verkligen göra mycket för att hålla ordning på vår familj :o)



2. Bildfickan skulle få bo hos min minste son, han hade uppskattat att få en sådan till sitt rum.

2011-12-06 @ 22:14:47
Postat av: TinaZ

1. Min favorit är familjekalendern för 2012. 2. Den skulle få hänga på min sons rum

2011-12-06 @ 22:20:30
Postat av: Ylva

Min favorit är det grafiskt snygga päronet.



bildfickan skulle min systerdotter Ellen få, det skulle passa henne fint : )

2011-12-06 @ 22:26:03
URL: http://darlingthings.blogspot.com
Postat av: Johanna

1. Det finns så många fina, men Sessa som dottern fick i doppresent är en favorit! 2. Skulle hänga den i sonens rum.

2011-12-06 @ 22:35:10
Postat av: sofia

Min favorit är bildfickan, gillar alla tre.Skulle jag välja en är det skogsfickan till min minsta tjej-till hennes nya rum.

2011-12-06 @ 22:40:52
Postat av: pysseliten

1 Ugglan och jag :)

2 om jag vann den skulle den få flytta in hos lilla sonen i hans nya lya :)

2011-12-06 @ 22:40:55
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG

Har tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2011/december/isa-form-712-kl-07.html

2011-12-06 @ 22:43:18
URL: http://molnboanna.blogg.se/
Postat av: cammie

1. Min favorit är: http://www.isa.nu/shop/skogens-123-p-242.html

2. Vinsten hade fått sitta inne på barnens rum :)

2011-12-06 @ 22:47:59
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Love Apple älskar jag! Liksom Familjekalendern som bjuder på en ny illustration varje månad.



Bildfickan skulle givetvis hängas på Vilmers rum! :)

2011-12-06 @ 22:58:36
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hej! Jag gillar det här kortet: http://www.isa.nu/shop/nyckelpiga-p-304.html

Mitt gudbarn skulle få bildfickan!

2011-12-06 @ 23:22:03
Postat av: Emma S

Isa gör så många fina tryck! Min favorit är Pear, den skulle passa bra i vårt hem!;)



Om jag skulle vinna bildfickan skulle den få hänga i min älsksde sons rum. Vid skötbordet så han har nåt fint att titta på.

2011-12-06 @ 23:23:12
Postat av: Jennysen

Min favoritprodukt är bildfickan! Framförallt för att jag verkligen skulle kunna se den hos min bästa vän och hennes två barn, som även är den personen jag skulle vilja vinna den till! :)

2011-12-06 @ 23:24:15
URL: http://tavlingsbloggen.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin