Tillbaka!

Under två år har jag bloggat för Hemmakanalen.se på TV4, men nu är jag tillbaka på blogg.se med nya, färska tag. För er som har följt bloggen en längre tid och till och med kanske ända från 2008 kommer nog att se att bloggen har fått en ny design. Innehållet kommer fortfarande att vara det samma, mycket dukningar, pyssel och självklart inredningstrender. Helt enkelt - det jag brinner för!

Jag kommer fortfarande att skriva för Hemmakanalen och TV4, men istället för blogg kommer det att bli inredningskrönikor och jag hoppas självklart att ni fortsätter att följa mig på båda ställena.
Har du några önskemål, något du gärna vill se, tankar, idéer eller kanske har du ett företag som vill annonsera så är du jätte välkommen att höra av dig.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag följer så klart med dig hit. :) Kram

2010-11-18 @ 21:05:08
URL: http://www.colorfullife.se
Postat av: Ann-Sofie

Läste din blogg väldigt länge innan du flyttade över till hemmakanalen men kom av det ett tag därefter -Kom dock att tänka på dig i dag & såg då att du var tillbaka här. Hakar på nu igen & lär nog också läsa på båda ställena! :)



Har faktiskt aldrig kommenterat innan men vill passa på att skriva att jag tycker att du är väldigt duktig & inspirerande! Kombinationen av en bra text med bilderna till är riktigt bra här! En pigg & glad blogg :)

2011-02-01 @ 20:18:06
Postat av: Jakubmarlene

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2012-01-31 @ 14:37:47
URL: http://jakubmarlene.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin