Sy egna glasunderlägg

I mitt källarförråd står en väldigt gammal symaskin som jag har ärvt från min mormor. Den är av trä och man gasar med knät. Sicksack går inte att sy, utan det är endast raksömm. Jag har hittills klarat mig rätt så bra. Den åker fram när jag ska sy gardiner, laga några kläder eller om jag fått något annat "sy-infall". Men jag har börjat se allt mer pyssel som innefattar en symaskin. När jag fick syn på det här fick jag jätte lust att kanske snart investera i en ny symaskin...
Foto: Eget kollage med bilder från Flickr

Kommentarer
Postat av: Marie på Minana design

Investera i en symaskin...du kommer få mycket glädje av den...tro mej, jag hade inte "kunnat leva utan min kära symaskin" !

2010-12-06 @ 09:16:24
URL: http://www.minanadesign.com
Postat av: Anna

Vad söta, kul grej!

2010-12-07 @ 12:04:54
URL: http://www.accessoeramera.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin