Temavecka: Vatten

Jag startar lite sent... men brukar man inte säga "bättre sent än aldrig". KarinEllas Inspiration har startat en ny temavecka den här veckan och nu handlar det om de fem elementen från Feng Shui (vatten, trä, eld, jord, metall).

Först ut på måndagen var vatten och eftersom jag är lite sen så fuskar jag och lägger ut det nu på tisdagen.
Vatten förklarar Karin så här:

Måndag: Vatten
Representeras av material som glas (som i fönster och glasbord), plast, speglar, mörka färger som svart och mörkblå, rörliga former och vatten i sig själv. Bilder på hav, fiskar, sjöar kan också stå för vattenelementet.

Så här kommer min tolkning. Eftersom vatten enligt feng shui står för så mycket så tyckte jag att det kunde passa med ett litet kollage....
Förklaring: Första bilden fångar jag upp både vatten och glas, andra bilden vatten och hav. Tredje bilden visar både spegel och hav och den sista fisk...

image328
Foto: Designtjejen

Kommentarer
Postat av: dahlarna

Fina tolkningar under temat VATTEN! Ha det gott!

2008-05-13 @ 08:35:56
URL: http://dahlarna.blogg.se
Postat av: Sara

Kul med tema!

2008-05-13 @ 12:31:50
URL: http://fabulousprincess.blogg.se
Postat av: Dilan´s

fiina bilder

2008-05-13 @ 20:33:23
URL: http://www.dilo.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag blir riktigt törstig när jag tittar på glaset och sugen på att ta ett dopp när jag tittar på havet-bilden.
Träbilderna är suveräna - man riktigt ser tidens tand som farit fram på trät...

2008-05-13 @ 22:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin