Rest-pizza-dags

Jäst är något som alltid finns i vårt kylskåp. Jag vill liksom veta att jag har möjligheten att slänga ihop ett bröd när som helst, om jag så önskar! Nu sker det faktiskt väldigt sällan i vardagen utan mestadels på helgen. Men, något annat som går att slänga ihop om man har jäst i kylskåpet är en rest-pizza. Du tar helt enkelt vad du har i kylen. Här har jag slängt ihop en pizza med rödbetor. Jag la creme fraiche som grund på degen och sedan lök, pizza och lite ruccola och honung. Blev riktigt gott. Så ta vad du hittar helt enkelt och testa!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Hannah Margreta

Ser riktigt gott ut!

2016-09-16 @ 23:18:17
URL: http://hannischh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin