Desserttips

I förra inlägget berättade jag om helgens cykelfest. Vi bjöd som sagt på desserten. Med tanke på att det var flera personer som vi aldrig träffat var det också svårt att veta vad de tyckte om i matväg. Därför gjorde jag istället fyra olika minidesserter så att det skulle finnas något som passade alla. En klar favorit på bordet blev verkligen den Tiramisu som jag gjorde med recept från Roy Fares. Den var så otroligt god så att jag tänker att jag lägger en liten "heads up" även här och det är så att det är någon som har lust att prova!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Jossan

Mums, det måste jag prova! :D

2016-06-09 @ 14:37:36
URL: http://xenomorphs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin