It's a pizza day

Idag har det varit en sådan där härligt lång och mysig söndag. Ja, efter att vi fick barn så har våra helger plötsligt blivit mycket längre. Tidigare idag påminde jag min kära sambo om att vi (istället för att som nu vakna vid 6 varje morgon) tidigare sov till efter 9 på helgerna. Neeej, sa han, det gjorde vi väl inte?! Men, jo, jag kan lova er att här var det inte frukost före 9.30 på helgerna. Nu är det verkligen andra bullar(!)
Efter mycket lek och frisk luft idag blev det eftermiddagspizza som söndagsmiddag. Hemmagjord pizza är verkligen något speciellt. Den här pizzabotten brukar jag alltid göra och hemligenheten? Ja, det är att kavla ut den riktigt tunnt!
Foto: Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin