God morgon early birds

Japp, i vårt hem har vi verkligen varit "early birds" idag. Lill-chefen ville starta fredagen redan vid 5 på morgonen så det var bara att greppa dagen. Fördelen är att vi har hunnit massa redan när klockan slog 8. Nu när lillkillen har somnat igen så ska jag njuta av en god frukost. Idag blir det brieost. Jajamensann, efter 9 månaders icke-brie-ätande så ska jag njuta av denna fina ost på fredagsmorgonen. För att kompensera för onyttigheterna så toppar jag med lite tomat. Trevlig fredag!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Åsa Heurling

Haha, då var vi uppe samtidigt idag då. Som så många andra morgnar vaknade Ville i ottan och ville inte alls somna om. Jahapp, bara att kliva upp då. Men jag brukar hasta i mig en skål med yoghurt och använda hans sovtid till att sova själv istället för att äta Brie. ;)

Svar: Hahah Jag tror att jag kommer dit också! Nu var begäret efter brie så stort!! Hahahah Men jag tror jag börjar fatta att man bara måste sova lite när han sover!!! :-)
Emmelie Johansson

2015-03-20 @ 22:42:36
URL: http://heurling.com/blog
Postat av: Hanna

Förstår att det blir ändrade rutiner nu när "lill-chefen" bestämmer :) Ser ut som att du fick en härlig stund för dig själv i fredags, och fina bilder!

2015-03-22 @ 15:08:45
URL: http://hannarty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin