Fikalördag

Den här helgen har vi flertalet fikabesök. Trevlig, trevligt och extra trevligt är det när man hinner slänga ihop något att bjuda på. Kladdkaka är min paradgren om det ska gå fort. På en halvtimme har man både blandat ihop den och färdiggräddat kakan och oj, så god den blir. Ett tips är att ha lite hallon i frysen som man kan tina och lägga i mitten. Jag brukar också pudra på lite florsocker (i en tesil). En liten sak som gör så mycket.
Ett annat tips är att IKEA har fått in jättefina ljusgrå servetter. Jag brukar multikonsumera deras vita servetter, men nu tror jag allt att de här ljusgrå blir en ny favorit. Det är lite svårt att se på bilden nedan, men de går en aning mot grått i färgen.
Foto: Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin