Tips: Paketinslagning

I helgen tror jag att det är många som sitter med en kopp glögg och slår in paket. Vill ni ha lite tips så kan jag först tipsa om mina tidigare inlägg som ni hittar här, här, här och här. Om ni vill ha fler tips så har jag plockat ut några av olika inspirationsbilder från Pinterest. Happy inslagning!
Foto: Pinterest
Har du inget snöre så kan du istället måla direkt på paketet. Detta är egentligen inte så svårt, men visst blir det snyggt?!
Foto: Pinterest
Känner du att det inte är din grej att måla eller rita på paket så an du istället klippa ut exempelvis granar i ett annat presentpapper eller från ett ritpapper. Klistra dom sedan på paketet eller sätt dom på ett litet snöre.
Foto: Pinterest
Ibland kan det bara handla om att tänka lite "utanför boxen!. Sätt på snöret lite annorlunda, klistra fast julkortet på paketet eller tejpa mitt över en etikett.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Väldigt läckert :))

2014-12-20 @ 15:52:21
URL: http://ninnzan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin