Lätt och snabb frukostsmoothie

Jag hade planer på att vakna utvilad, jättepigg och med massa energi idag. Men, det var något åskväder som vägrade ge mig sig inatt och halleluja vad det dundrade. Det kändes som att hela huset skakade och det var helt omöjligt att sova. När jag väl gick upp sedan hade strömmen gått så min morgon blev det att fixa runt här och föröska få tillbaka strömmen. Nu är allt frid och fröjd igen och solen börjar att titta fram utanför koksfönstret. Min frukost gjordes på några minuter, men det hindrade mig inte från att göra en jordgubbssmoothie till frukost. Bilden är från igår, men jag gjorde en exakt likadan idag. Man kan egentligen blanda precis vad man själv önskar. Jag blandade lite färska jordgubbar med en halv banan och så lite yoghurt. Smaskens!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Småstadsfrun

Smoothie till frukost (eller lunch, fika eller middag) är alltid uppskattat. Enkelt och väldigt gott!

2014-08-03 @ 16:20:09
URL: http://www.smastadsfrun.se
Postat av: Anonym

Åh så gott :)

2014-08-03 @ 22:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin