Mjukglass i en söt liten "ask"

Jag som arbetar med marknadsföring borde inte bli så påverkad av marknadsföring (tycker jag), men jorå-så-att! Efter att ha sett reklmen för Arlas nya mjukglass så var jag tvungen att prova. Vid första testomgången så lät jag glassen tina för mycket innan jag vispade den, vilket gjorde att den blev lite flytande. Men, god blev den. Jag fyllde glassen i pappersformar från House Doctor. Just dessa hade jag inte sett tidigare. Är du nyfiken på dom så hittar du som bland annat hos Bagaren och Kocken.
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: kerstin

jätte gulliga askar

2013-07-14 @ 12:29:49
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se
Postat av: Anna-Karin Sten

Väldigt tjusiga bilder och snygg paketering. Jag tyckte tvärtom att glassen var så läskig så jag fick slänga den :-( Synd för det är svårt att hitta bra glass i Sverige. Funderar starkt på en glassmaskin snart.

2013-07-15 @ 17:36:26
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin