Världens bästa

För något år sedan hittade jag ett fantastiskt recept på jordgubbssylt från Leila Lindholm. Sylten blev verkligen helt fantastisk(!) I år har jag letat jordgubbsplockning så att jag skulle kunna göra ny sylt. Men... jag lyckades aldrig pricka in en öppen jordgubbsplockning så det slutade med att jag köpte på mig några liter och kokade lite sylt. Jag lovar er, det var värt varenda öre för den här syltet är otroligt god. Limen gör liksom det där lilla extra. Vill du koka egen sylt så hittar du receptet här.
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: STILITIDEN

Måste bli helgens godis tror jag, gillar citron i jordgubbssaft och den kombon påminner nog lite. Kanske gott att lägga på frukostmüslin som lite sommarminne:)

Kram!
Camilla

2013-08-28 @ 22:47:43
URL: http://stilitiden.se
Postat av: Living by Miriam

Mums! Jag fick lime på en dessert i somras, vaniljglass och jordgubbar. Supergott! :)

2013-08-29 @ 18:06:16
URL: http://livingbymiriam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin