Alla hjärtans dag dukning

Hoppas att ni har haft en jätte bra alla hjärtans dag. Jag har haft en jätte bra dag och den största överraskningen kom på kvällen när ett vilset blomsterbud stod utanför dörren och såg överlycklig ut när han insåg att han hade kommit rätt. Det var min kära bästis som hade skickat en helt underbar blomsterbukett. Jag kommer somna med ett varmt hjärta fullt av kärlek och värme för mina fina nära och kära!
Jag och min kära firade kvällen med att göra hemmagjord pizza på vår nyinköpta granitsten. Det kan verkligen rekommenderas! Det blev verkligen som stenungsbakad pizza. Så nu har jag hittat fler användningsområden för stenen, bortsett från surdegsbröd!
Jag gjorde en alla hjärtans dag dukning med presentpapper och servetter från Lagerhaus ikväll. Jag gjorde små lappar av krympplast. Det var första gången jag använde det och tänkte visa er hur man gör i ett annat inlägg lite senare. Nu ska jag snart krypa till kojs, med ett varmt hjärta efter en otroligt fin dag. Hoppas att ni gör det samma!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: isa ( på rustaupp)

Härligt att blommarna var menade för dig det måste ha kännts bra!! Låter som en jätte mumsig och mysig dag som ni hade!!! Vilket fint omslag du har gjort, krymptplast vad är det??? :/ mvh isabella

2011-02-15 @ 14:11:30
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Ser ut som att det var riktigt mysigt hemma hos er igårkväll! Vi hade de också mysigt...precis som vanligt ;)

Kramen.

2011-02-15 @ 15:07:22
URL: http://inspriera.bloggsida.se
Postat av: Elin

Men så fint!. Riktigt härlig dukning!. :)

2011-02-15 @ 18:34:52
URL: http://elinmargaretas.blogg.se/
Postat av: Louise-blomsöndaren!

Åhhhhhh, lyckliga jag som har en då underbar vän som du!! Du e värd alla miljarder blommor i världen!!

Stoooor kram!!

2011-02-18 @ 20:02:35
URL: http://atasteofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin