Sommar frukost

Nu är vi hemma i Sverige igen och jag får njuta av semester några dagar till. Lika härligt som det är att vara iväg, lika härligt är det också att njuta av en lång frukost i svensk sommarluft! Idag invigde vi våra nya tallrikar/brickor/skärbräden som jag hittade i Tyskland på vägen hem. I en liten butik sprang jag på det tyska märket krima & isa som hade urfina saker. Nu smälter jag ju lite extra när jag ser prickar, men de här små skärbrädorna som även går att ha som tallrikar var otroligt smarta.
Nu kommer jag dock inte att få andas svensk luft i så många fler timmar för imorgon så reser jag bort till solen igen, men en touch av storstadspuls. Barcelona väntar nämligen i några dagar. Jag har aldrig varit där tidigare så någon som har några måsten eller bra tips på bra butiker och inredningsaffärer - tips tas gärna emot!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Jenny

fint och gott!

2011-08-04 @ 18:30:31
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Formelle Design

Håller med om att borta bra men hemma bäst!

Kul när man hittar saker från duktiga formgivare!



Må så gott!



//johanna

2011-08-08 @ 12:17:02
URL: http://formelledesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin