Taxinges kakbord

Igår så skrev jag ju om besöket på Taxinge slott och deras underbara kakbord! Det var många som blev frestade så jag tänkte att jag kunde fresta lite ytterligare och visa lite bilder från det underbara bordet. Jag lovar er - vem som helst blir helt till sig när man får se kakbordet. Som jag skrev igår så har dom minst 60 hembakade kakor varje dag att bjuda på. Och det syns vill jag lova! Absolut värt ett besök om ni har en tur förbi Södertälje! (Fick tyvärr inte till ett jätte bra kort.. men ni ser ju lite i alla fall) :-)


Foto: Designtjejen


Kommentarer
Postat av: Proforma

Men det är ju inte klokt så mycket gott! Det värsta är ju faktiskt att man inte kan äta så mycket. Hur trist är inte det då!

2008-06-18 @ 21:18:56
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Va du frestas då! Smakade du alla sorter? ;) hihi Det måste ju finnas en risk att man vill smaka på allt nästan.

Min dag har varit bra! Din också hoppas jag! Jag kollar också på fotbollen, fast jag hejar nog också lite för dåligt. Ett bevis är ju denna kommentar. Sitter och kollar på massa kort som jag tog igår också.

Vi åker till släktingar i Dalarna imorgon, ska bli riktigt kul att komma dit och träffa hela släkten och speciellt alla småkusiner. Lite kalas blir det också då en släkting fyller jämt. Och så midsommarfirande, det är lite mer traditionellt där uppe och jag har inte firat midsommar där uppe på många år nu, så det ska bli kul!

Ha en trevlig kväll (det som är kvar av den)! Stora kramar!!

2008-06-18 @ 21:46:46
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Mikkelmiriam

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2008-11-03 @ 10:51:43
URL: http://mikkelmiriam.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin