Instagramminnen från Maj

Maj har verkligen "försvunnit" och jag har svårt att förstå att det redan är juni. Samtidigt som månaden har rusat inser jag också att jag faktiskt har gjort en hel del förra månaden. Här är ett litet axplock av instagramminnen från den gånga månaden. Vill du följa mig hittar du mig som emmeliejoh.
Foto: 1. Fixat och fejat inne inför första visningen av huset 2. Jobbresa till Istanbul 3. Utsikt över Istanbul från hotellfrukosten 4. Fredagsfrukost med min mamma och minichefen inne i stan 5. Pyssel och fix på uteplatsen i stugan 6. Tittar på vårt hus på säljprospekten (alltid lite konstigt) 7. Semester på Kreta 8. Utsikten från vårt hotell 9. Första badet i år!
Spara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin