Mitt drömhus är(var) till salu

Är ni som jag, har ni också spanat in något drömhus i området där ni bor? Ni vet sådant där hus som man bara går och tittar på, suktar efter och tänker att en dag kanske det kan bli mitt?
Ja, jag har några få sådana hus i vårt område. Under min mammaledighet har jag gått förbi, kikat och drömt mig bort. För en vecka sedan kom ett av mina topp tre hus ut till salu. Alltså... man kan säga att det kommer ut till salu lite för tidigt. Ja, lite "vi-har-inte-hunnit-spara-tillräckligt-med-pengar-för-att-köpa-detta". Förstår ni vad jag menar?  Jag kunde ändå inte låta bli utan var tvungen att ringa och prata med vår bankdam.. bara ifall att. Och ja, så planerade vi att gå på visning idag. Men, vet ni vad? Någon har lagt ett (mega)bud och köpt huset innan visning. Jag förstår dom - det var to die for! Men, även om jag gråter lite i hjärtat så kan jag ändå inte låta bli att dra en liten lättnande suck. Det var liksom inte mening just nu bara. Men, detta hus.... *suck*. Det är helt totalrenoverad i riktig topp-kvalitét. Fyra eldstäder och ett tornrum. Ja, titta nedan så ska ni få se!
 

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

hade jag pengar skulle jag lägga megabudet innan visning också!! :D

2016-06-12 @ 10:05:47
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har varit med och bjudit på ett drömhuset för några år sedan. Hade högsta budet, när mäklaren ringer och säger att dom valt nr två. Min gissning är att vi valdes bort för att dom ville ha en barnfamilj till byn. Grät i flera dagar och får fortfarande tårar i ögonen när jag far förbi.

2016-06-12 @ 11:06:57
Postat av: natalie

wow, så häftigt! vilket fint hus!

2016-06-12 @ 12:22:36
URL: http://nouw.com/natalieesseen
Postat av: Savly

Wow så vackert!

2016-06-21 @ 16:31:29
URL: http://www.savly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin