Dukning i sommartider

I helgen har vi haft cykelfest i området där vi bor. Ett väldigt roligt koncept som verkligen var en hit! För att förklara  väldigt enkelt så fick vi en vecka tidigare en lapp i brevlådan som berättade att vi skulle infinna oss en viss tid, på en specifik adress för att äta förrätt. Väl på plats så träffade vi (självklart) de som bodde i huset och även ett par till som vi inte kände. Efter cirka 1,5-2 timmar fick vi en ny lapp av de som höll i förrätten med en adress som vi skulle cykla till för att äta varmrätt. Åter igen så kände vi inte dom som bodde där och inte heller det andra paret som kom dit. Sista rätten, desserten, hade vi blivit tilldelade att ha i vårt hem. Så efter 2 timmar med varmrätt cyklade vi hem till oss för att ta emot två andra par vi inte hade träffat tidigare för att bjuda på efterrätt. Lite senare cyklade alla som hade varit med (70 par) ner till en efterfest i partyttält nere vid hamnen. Väldigt lyckat måste jag säga och otroligt roligt och ett bra sätt att lära känna andra människor! Tyvärr så missade jag helt att fota dukningen jag hade gjort för efterrätten. Därför tänkte jag att jag istället visar er de här inspirerande bilderna från IKEAs blogg Livet Hemma. Snyggt och inspirerande!
Foto: Livet Hemma, IKEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin