Nyheter från IKEA

1 februari släpper IKEA flera nyheter som andas tradition och hantverk. Här har jag samlat några av mina favoriter.
Köket THORHAMN tycker jag var otroligt snyggt. Passar lika bra i en stuga, som i en mer modern villa. Köksluckorna kan verkligen te sig helt olika beroende på vilka material du väljer till. Här är köket stylat väldigt traditionellt och "hantverksmässigt". Är det bara jag som tycker att det andas lite Iris Hantverk i bilden?!
Sängstommen GJÖRA i massiv björn passar både som klädhängare eller som rumsavdelare. Jag kan tycka att det bara är fantastin som sätter gränser för hur man vill dekorera den här sängen, eller så kanske man bara vill låta den vara som den är.
En ny kollektion piedestaler för odling inomhus kommer i början av februari. Jag slängde ett extra öga på den här piedestalen som kan stå på köksbänken. Riktigt snygg tycker jag. Vill du titta närmare på kollektionen så går den under namnet SATSUMAS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin