Bildspel från ett vintrigt Norge

Nu är vi hemma igen efter en vecka med härliga vänner, fin skidåkning, kyligt klimat men underbart väder och massa god mat. Istället för att bombadera er med flera bilder har jag samlat godbitarna i ett litet minikollage.
Foto: 1. Minichefen har för första gången varit ute i längdskidspåret. Min gamla pulka (som jag låg i när jag var liten) har sparats i många år och nu kom den äntligen till användning igen. Minichefen sov som en stock! 2. Vår hytte 3. Skidspåret utanför stugknuten bjöd inte bara på fin skidåkning utan också fantastisk utsikt och fin solnedgång. 4. Kalla, hårda och väldigt fina spår 5. Utsikt från fiket inne på Pellestova 6. Pellestova, lite vindpinat uppe på fjället. 7. Vackra vyer på fjället 8. Lika vackert är det att köra bil i den här miljön. 9. Ett kallt hej (-19) från skidspåret

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka härliga bilder! Låter som att ni har haft det toppen! :)

2016-01-12 @ 19:16:01
URL: http://hannarty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin