Nostalgi

Om mindre än en vecka fyller vår lillkille 1 år. Det år som jag trodde skulle kännas som en evighet (positivt) har istället gått i raketfart. Jag har svårt att förstå vart tiden har tagit vägen och hur vår lilla kille redan kan vara 1. Mycket av det jag hade tänkt att göra har jag faktiskt inte gjort. Jag trodde jag skulle ha så mycket tid, men ja, istället undrar jag vart tiden har tagit vägen. Nu ska jag ta tag i hans årsbok med bilder och när jag sitter här och blir nostalgisk över alla bebisbilder så hittade jag också bilder från vår gamla lägehet på söder. Nostalgi upphöjt till 2. Så hepp, här i min nostalgiafton bjuder jag på två gamla bilder från var lägenhet! Trevlig kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja tiden går fort! Vad snyggt du har :)

2016-02-15 @ 20:38:23
URL: http://www.starsinlife.blogg.se
Postat av: ISA

jaa tiden bara rusar iväg! Skrämmande! man måste nog bli bättre på att carpa ;)

2016-02-15 @ 22:40:14
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin