Moodboard uteplats

Medan snön blänker klarvit i strålande solsken så kan jag inte låta bli att tänka sommar och uteplats. Vid vår stuga har vi en jättehärlig uteplats som vetter ner mot sjön. Allt vore toppen om det inte vore så att solen går i lä relativt tidigt. För två år sedan byggde vi ett uthus (som mestadels fungerar som vedbod). Uthusets ena sida brukar bada i solsken på kvällen och D Ä R funderar vi på att göra en liten uteplats. Jag har fastnat lite i spaljeer så att man kan hänga upp lite växter och få en levande uteplats. Ja, tankegångarna fortsätter och jag lovar att dela med mig efterhand. Tills dess så får ni hålla ut med lite inspirationsbilder från Pinterest.
Foto: 1, 2, 3, 4, 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin