Vintern är tillbaka och julkortet är äntligen i hamn

Tredje advent och imorse hade verkligen vintern kommit tillbaka igen. I Stockholmsområdet har vi nu ett tjockt, vitt täcke på marken. Jag och minichefen tog tillfället i akt och hoppade runt i snön idag i tomtekläder. Ja, han hoppade runt i tomtekläder (med massa underställ och fleecekläder under) och jag rullade omkring i snön med täckbyxor och varm jacka. Efter flera misslyckade försök att fota julkort några andra helger så fick vi äntligen till några bra bilder. Nu har jag knåpat här i kväll och skickat flera till framkallning! Bjuder på ett av korten, dock inte den riktiga julkortsbilden (den får jag spara som en överraskning till familj och vänner).
Foto: Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin