Önskelista utomhus

Kanske beror det på att jag idag har planterat blommor och funderat på hur det ser ut på vår altan. Ja, ni förstår - jag är helt i utomhustankar! Jag längtar efter sol, värme, sköna kvällar på altanen och grillning. Jag längtar också efter inreda riktigt mysigt och hemtrevligt utomhus. I och med det går jag just nu och suktar efter flera både praktiska och snygga utomhus prylar. Ja, här är min önskelista!
IKEAs cykel SLADDA finns på IKEA från och med augusti 2016. Visst är den fin?! Vi är verkligen i behov av bra cyklar. Just den här cykeln fick nyligen ta emot utmärkelse för bästa produktdesign i en av världens största designtävlingar, Red Dot Deisgn Award. Ja, den får gärna flytta hem till oss! Något som verkligen ska flytta hem till oss det är en jacuzzi. Jag älskar att bada och i flera år har jag och sambon pratat om ett härligt utomhusbad. Ja, det är bara frågan om när!
Även om de är dyra så kan jag ändå inte sluta sukta efter de här ursnygga utemöblerna i bambu från Tine K. De har funnits på marknaden ett par år och är fortfarande lika snygga! Idag fick jag syn på de här otroligt snygga utomhuslampa från Fermob, Stilren, smart och snygg! Den får gärna stå på vårt utebord i sommar!
Foto: Från företagen ovan

Kommentarer
Postat av: Sara

Så fina saker!! :)

2016-04-18 @ 16:55:24
URL: http://https://resaelivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin