Hytteliv väntar

Det känns helt fel att skriva om vinter, snö och skidåkning när jag sitter i ett varmt och svettigt Tokyo. Men, detta till trots så har vi, tillsammans med några vänner, bokat en stuga i fjällen första veckan i januari. Det blir Norge, skidåkning och hyttemys för hela slanten. Även om vår stuga i Hälsingland är fantastiskt på vintern, så ska det bli skönt att få njuta av de norska fjällen och möjligheten att "gå på tur". Jag kan aldrig riktigt se mig mätt på fina fjällstugor. Som inspiration (och med en touch av Norge) kommer här några bilder från norska Hedda Hytter.
Foto: Hedda Hytter

Kommentarer
Postat av: Minna

Så vackert! Mitt drömhus :)

2015-11-21 @ 23:25:21
URL: http://www.kotonajakaukomailla.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin