En samling inredningsnyheter

Medan jag har semestrat i Japan har det trillat in både en och två produktnyheter, lanseringar och kommande julpynt i min mailbox. Här har jag samlat på mig lite av godbitarna. Så håll i er, detta är vad som har kommit eller vad som komma skall!
Foto: Pressbild Ferm Living
Ferm LIVING har tagit armkrok med danska Elkeland. Det här, en väggdekoration i 100% ull, är bland annat resultatet. Snyggt som tusan säger jag!
Foto: Pressbild Mimou
Ronnebybaserade företaget Mimou utökar i höst sitt sortiment med en keramikproduktion. Kollektionen kommer i elva delar i både svart och i vitt. Företaget lanserar också en handflätad kollektion som tillverkas i ett kollektiv i Thailand. Kollektionen består utav korgar, tallriksunderlägg och väskor.
Foto: Pressbilder Granit
Granit har släppt sina julbilder. Bilderna är verkligen inspirerande men snyggast är utan tvekan julstjärnan i trä som kommer att finnas i 22 och 44 cm.
Foto: Pressbild IKEA
Den 23 oktober lanserar IKEA kollektionen LATTJO i sina butiker. I kollektionen finns allt från kluriga pussel och säckar att hoppa i till en hel garderob maskeradkläder. Leksaker som uppmuntrar till lek både ute och inne, och som inspirerar barn och vuxna att leka mer tillsammans.
 

Kommentarer
Postat av: Magda

Vilket härligt inredningssvep! Jag blev verkligen inspirerad!

Svar: Vad kul!
Emmelie Johansson

2015-10-22 @ 12:46:44
Postat av: Maja

Men gud vad snyggt! Älskar IKEA's rockringar. Är de i trä eller bambu?

Förresten, du som gillar fina grejer och märkesprylar precis som jag.
Jag har gått med i en undersökningssite där varje undersökning ger poäng att handla märkesvaror för. Allt från Kay Boyesen till Le Creuset kan man plocka ut för poängen. Det är helt gratis och man kan få ihop till så jäkla mycket fint. Hittade länken här där det finns mer att läsa om det. Rekommenderar starkt! http://tinyurl.com/o622tyu

Svar: Hej Maja, Jag var tvungen att gå in och titta i pressmaterialet, och tillslut så hittade jag det! Rockringarna är i klarlackad rotting.
Tack för tipset! Jag ska kolla upp sidan!
Hälsningar
Emmelie
Emmelie Johansson

2015-10-25 @ 10:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin