Hotell Kakslauttanen i Finland

Jag går omkring i något vinterrus och längtar efter snö och jul. I år (då jag är mammaledig) har jag bestämt mig för att njuta utav julstämningen till max. Det är därför jag tror att jag verkligen fastnade för hotell Kakslauttanen i Finland. Hit ska jag någon gång! Tänk att få sova i igloon och ligga och titta på norrskenet. Vilken dröm! Nu ska jag inte klaga, då jag har upplevt norrken deluxe när jag bodde i norra Norge ett år. Men det är ett par år sedan och det låter kanske lite klyschigt att säga att "jag var ung då", men jag tror inte jag njöt av det fina skådespelet på samma sätt som jag skulle göra nu.
Foto: Hotel Kakslauttanen

Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Wow vad läckert!

Svar: Visst är det!!
Emmelie Johansson

2015-11-24 @ 09:28:20
URL: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin