Vilopaus vid nya plantorna - eller?!

Jag hade tänkt visa den här bilden igår, men det är mycket jag tänker jag ska göra för tillfället men som inte riktigt hinns med när minichefen i huset vill annat. Igår ville han absolut inte sova (vi snackar vägra-sova-på-hela-dagen) så bilden fick helt enkelt vänta tills idag. Jag tog det här fotot just när jag trodde att jag skulle kunna sitta ett tag i solen och njuta av en bok. Men, 2 minuter blev det innan chefen vaknade. Det fick helt enkelt bli en långpromenad istället för sova bör man... speciellt om man bara är några veckor!
 
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Låter som om det är en bestämd liten sak du har där hemma... ;-)

Enormt vacker bild - ser så inbjudande ut!
En härlig tisdag önskar jag dig!

Svar: Tack!! Detsamma till dig!
Emmelie Johansson

2015-05-12 @ 12:13:09
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin