Smart förvaring

Det osar tätt med nyheter från IKEA just nu. Jag ligger lite efter med min rapportering (skyller på minichefen i huset), men håll i, det kommer mera! Först vill jag börja med att visa er IKEAs majnyheter. Temat är förvaring och snygg sådan! IKEA vill helt enkelt bjuda på drömmen om en enklare vardag, genom bra förvaring!
Här är flera av nyheterna samlade på en och samma bild.
Snygg som tusan är den här lådan som kommer att finnas i varuhusen i maj och kosta 99 kronor.
Det här tycker jag är väldigt smart förvaring. Tar inte mycket plats, men utmärkt för hängare. Pris; 25 kronor. Nedan ser ni istället KUBBIS somär en ny hängare med 7 krokar. Kommer att kosta 129 kronor.
Foto: Pressbilder IKEA
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin